Wskaż czynności, które maja pozytywny (P) lub negatywny (N) wpływ na układ wydalniczy. W miejsce kropek wpisz odpowiednią literę (P lub N)

A) ......... - spożywanie słonych potraw
B) ......... - noszenie bielizny osobistej z włókien naturalnych
C) ......... - siadanie na zimnych kamieniach
D) ......... - wstrzymywanie moczu
E) ......... - podmywanie się ciepłą wodą i mydłem
F) ......... - leczenie każdej infekcji

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T19:10:22+01:00
A) .....N.... - spożywanie słonych potraw
B) .......P.. - noszenie bielizny osobistej z włókien naturalnych
C) ........N. - siadanie na zimnych kamieniach
D) .......N.. - wstrzymywanie moczu
E) .....P.... - podmywanie się ciepłą wodą i mydłem
F) ......P... - leczenie każdej infekcji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:11:10+01:00
2010-02-18T19:12:12+01:00
A) Negatywny
B)pozytywny
C)negatywny
D)negatywny
E)pozytywny
F)pozytywny