PROSZĘ NA JUTRO !!!
ZADANIE 1. UŁAMKI NIEWŁAŚCIWE ZAPISZ W POSTACI LICZB MIESZANYCH A) DZIEWIĘĆ ÓSMYCH , DZIEWIĘĆ PIĄTYCH , B) SIEDEMNAŚCIE TRZECICH , DWADZIEŚCIA ÓSMYCH , DWADZIEŚCIA PIĘĆ SZÓSTYCH , C) SZESNAŚCIE DZIESIĄTYCH , PIĘĆDZIESIĄT DWIE DZIESIĄTYCH , TRZYDZIEŚCI JEDEN TRZECICH , D) PIĘĆ CZWARTYCH , SIEDEM PIĄTYCH , OSIEM PIĄTYCH.

3

Odpowiedzi

2010-02-18T19:12:45+01:00
A) DZIEWIĘĆ ÓSMYCH 9/8
DZIEWIĘĆ PIĄTYCH 9/5
B) SIEDEMNAŚCIE TRZECICH 17/3
DWADZIEŚCIA ÓSMYCH 20/8 = 5/2
DWADZIEŚCIA PIĘĆ SZÓSTYCH 25/6
C) SZESNAŚCIE DZIESIĄTYCH 16/10 = 8/5
PIĘĆDZIESIĄT DWIE DZIESIĄTYCH 52/10 = 26/5
TRZYDZIEŚCI JEDEN TRZECICH 31/3
D) PIĘĆ CZWARTYCH 5/4
SIEDEM PIĄTYCH 7/5
OSIEM PIĄTYCH. 8/5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:14:15+01:00
A) 9/8 = 1⅛ , 9/5 = 1⅘
b) 17/3 = 5⅔ , 20/8 = 2½ , 25/6 = 4⅙
c) 16/10= 1 i 3/5 , 52/10 = 5⅕ , 31/3 = 10⅓
d) 5/4 = 1¼ , 7/5 = 1⅖ , 8/5 = 1 i 3/5
1 5 1
2010-02-18T19:15:18+01:00
A) 9/8=1 1/8
9/5=1 4/5
b)17/3=5 2/3
20/8=2 1/2
25/6= 4 1/6
c)16/10=1 3/5
52/10=5 1/5
31/3=10 1/3
d)5/4=1 1/4
7/5=1 2/5
8/5=1 3/5
/-kreska ułamkowa
Mam nadzieję, że pomogłam............
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam.......
Oraz zapraszam do znajomych...........
:D:D:D:D:D:D:D
1 5 1