Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:19:34+01:00
Dane początkowe:
2 k - dwie jednakowe ksiazki
3 z - trzy jednakowe zeszyty

2k+3z=22,1zł

Dane kolejne:
5k=z (ponieważ cena ksiazki jest 5xwieksza niz zeszytu)
A więc ma się to tak do zadania :
2*5z+3z=22,10
10z+3z=22,10
13z=22,10

z=1,7 zł
k=1,7*5=8,5zł

5 3 5
2010-02-18T19:31:08+01:00
22,10 = 2210 gr

2210 : 5 = 442 ( 1 książka )
442 : 2 = 221 ( jeden zeszyt )





4 2 4