Odpowiedzi

2010-02-18T19:16:04+01:00
Droga Krzyżowa należy do tradycyjnych form pobożności, w których podkreślony jest medytacyjny wyraz wiary.Niezwykłe znaczenie tego nabożeństwa płynie stąd, że rozpamiętuje się w nim ostatni i najboleśniejszy etap życia Chrystusa, powiązany z kenozą Jego męki i śmierci na krzyżu, która wprowadza w centrum tajemnicy Paschy Pana.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:16:28+01:00
Ja uważam że Droga krzyżowa ma za zadanie pokazać chrześcijaniną to, że za nasze odkupienie Pan Jezus bardzo wiele wycierpiał. A na samym końcu jego męki umiera i to dla nas dla ludzi. Droga krzyżowa jest obrazem człowieka który umiera za ludzi i dzięki temu wchodzi do nieba. Ma nas także uczyć, że musimy być wierni Bogu i dziękować za jego miłośc do nas bo wiele dla nas dla ziemian zrobił.
2010-02-18T19:35:31+01:00
Droga Krzyżowa ma za zadanie pokazać nam wszystkim ile wycierpiał się Jezus Chrystus Ukrzyżowany za nasze Grzechy.Ma nam pokazać abyśmy starali się jak najmniej robić złych rzeczy a złe czyny zastępować czymś dobrym z czego Bóg będzie szczęśliwy i przez to trzemy mu łzy które spływają po jego policzkach.

Mam nadzieje że się przyda.Pozdrawiam :)