Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:17:08+01:00
1:250000
1 cm w terenie to 250000 cm w rzeczywistości
250000 cm = 2500 m = 2,5 km

4*2,5 = 10 km (długoś boku kwadratu w rzeczywistości)
P = a²
P = 10²
P = 100 km²
2 5 2
2010-02-18T19:18:50+01:00
1:250 000
1cm= 250 000cm
1cm= 2 500m

1cm= 2.5km
2.5km*4=10km <---- bok kwadratu

Pole kwadratu= a*a= 10km*10km=100km(kwadratowych)

Odp. Ten kwadrat zajmuje 100km kwadratowych w terenie.
2 5 2
2010-02-18T19:20:36+01:00
Skala 1:250 000
1cm=250 000cm
1cm=2500m
1cm=2,5km

dł boku na mapie = 4cm
4cm=2,5×4=10km

dł boku w rzeczywistości 10km

P=10km×10km=100km²

proszę bardzo :]
2 5 2