Odpowiedzi

2010-02-18T19:16:09+01:00
W przypadku Starego Testamen­tu mieliśmy ledwie wystarczającą ilość informacji, żeby zrekonstru­ować jego historię. W przypadku Nowego mamy nawet więcej niż potrzeba! Uczeni dysponują tysią­cami starych rękopisów Nowego Testamentu. Muszą decydować, które z nich są najbardziej godne zaufania, najbliższe oryginału.
2010-02-18T19:27:35+01:00
W przypadku Starego Testamentu mieliśmy ledwie wystarczającą ilość informacji, żeby zrekonstruować jego historię. W przypadku Nowego mamy nawet więcej niż potrzeba! Uczeni dysponują tysiącami starych rękopisów Nowego Testamentu. Muszą decydować, które z nich są najbardziej godne zaufania, najbliższe oryginału.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:31:51+01:00
Aby głosić Słowo Boże przede wszystkim musimy je bardzo dobrze znać i posiadać wszelką możliwą wiare w te słowa.Głosić Słowo Boże można na wiele różnych sposobów.Słuchać, miłować, pomagać, kochać, sprawiać szczęście, cierpieć za złe czyny.


Pozdrawiam mam nadzieje że się przyda :)