Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:20:47+01:00




Szanowny dyrektorze!
Chciałbym prosić Pana o pozwolenie na zorganizowanie zabawy andrzejkowej. Uczniowie z naszej szkoły byliby naprawdę zadowoleni z tej dyskoteki. Nasz Samorząd uczniowski wszystkim by się zajął, czekamy jedynie na zgodę. Zabawa miała by się odbyć w piątek, więc nie było by problemów na następny dzień w szkole. Bylibyśmy wdzięczni gdyby Pan dyrektor zgodził się.
Z góry dziękuję w imieniu wszystkich uczniów szkoły.

albo to:P

Nazywam się ...................... Jestem uczniem klasy .......... Zwracam się do pana z prośbą o pozwolenie zorganizowania dyskoteki na terenie naszej szkoły. Dyskoteka ta trwałaby niecałe dwie godziny. Wierzę, że zaufa pan naszej klasie i pozwoli zorganizować nam dyskotekę.
Z poważaniem Jakub.........
uczeń klasy.......

.........,1.11.2009r.
20 4 20
2010-02-18T19:21:41+01:00
Drogi Panie Dyrektorze!
My uczniowie klasy ___ mamy do pana wielką prosbe. Chcielibysmy aby pan zorganizowal nam dyskotekę. Naszym marzeniem jest oderwanie sie na chwile od szkolnych ławek. Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prosby.
Klasa _____
9 3 9
2010-02-18T19:22:28+01:00
Szanowny panie dyrektorze. uprzejmie pana dyrektora prosimy o dyskoteke na której to uczniowie chcą potańczyć , rozerwać się wsród zanjomych. będziemy grzeczni a po dyskotece posprzątamy .
8 2 8