Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:19:11+01:00
2010-02-18T19:21:48+01:00
Oblicz średnią grubość kartki 100-kartkowego zeszytu o łącznej grubości 1 cm. Wyraź ją w mikrometrach.

100 x = 1cm / : 100
x= 1/100 cm
1cm = 10 ⁴ mikrometra
10 ⁴ :100 = 10 ⁴ : 10 ² = 10 ² =100
100 mikrometrów!
1 5 1
2010-02-18T19:23:13+01:00
1cm = 10mm
10mm : 100 = 0,1mm
odp.grubość kartki zeszytu będzie wynosić około 0,1mm.
1 5 1