Odpowiedzi

2010-02-18T19:21:59+01:00
Bo było dziwne i śmieszne ; d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:24:06+01:00
Zdziwiło mnie to , że pomimo prostego świata człowiek jest w stanie zauważyć tak wiele cudów . Przede wszystkim stworzyć te wszystkie rzeczy związane z cybernetyką np. cyber muchy ,
cyber pająki , cyber maty . Że człowiek jest w stanie wymyślić taką historię i robić to z myślą o przyszłości . O lepszym jutrze.

Mam nadzieję , że pomogłam ;]]
1 5 1