Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:24:45+01:00
Krzesło
netto:110zł
podatek vat:22% z 110zł=0,22×110=24,2
brutto:110+24,2=134,20zł

stół:
netto:x
vat:22% brutto:244zł

244zł=122%
x=100%
.............
x=244×100:122
x=200zł=netto

244-200=44zł=vat
14 4 14
2010-02-18T19:25:28+01:00
Krzeslo 110 zl 22% 24,2zl 134,2 zl
stól 244zł 22% 53,68 297,68zł

pozdrawiam
6 1 6
2010-02-18T19:26:06+01:00
Krzesło-110zł+22%*110zł=110+0,22*110=110+24,2=134,2zł-cena brutto krzesła
stół-244zł-cena brutto
1,22=244/:1,22=200zł-cena netto stołu
7 3 7