Odpowiedzi

2010-02-18T19:24:40+01:00
Pearl Harbor Jest to opowieść o ludziach, którym nie dane było przeżyć beztroską, niewinną młodość
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:47:34+01:00
7 grudnia 1941r. z pokładów japońskich lotniskowców wystartowało 350 samolotów. Szybka wojna, atak na wiele wysp jednocześnie oraz główny atak na jednostkę sił zbrojnych w Pearl Harbor.Podczas nalotu trwającego kilka godzin zniszczone zostały główne siły amerykańskiej floty Pacyfiku.
2 4 2