Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:24:59+01:00
Glon+ grzyb
glon przeprowadza fotosynteze, a grzyb "zabiera" część glukozy wytworzonej;D Jest to tzw. helotyzm czyli niewolnictwo glona przez grzyba. Glon nie ma żadnych korzyści
6 2 6
2010-02-18T19:25:08+01:00
2010-02-18T19:34:03+01:00
Porost = glon + grzyb Funkcja: ta symbioza polega na tym , że jeden z organizmów nie może żyć bez drugiego oba wywierają na sobie korzyści , a także przygotowuje podłoże dla innych roślin , są wskaźnikami czystości powietrza.
2 5 2