Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:23:29+01:00
Odznaczenie Orła Białego z 1705 r, ustanowił August II
1 5 1
2010-02-18T20:32:10+01:00
1. Ustanowienie Orła
2. Wojna północna - W 1700 r.
3. W sierpniu 1704 w Narwie August w imieniu Rzeczypospolitej zawarł sojusz z Rosją.
4. W listopadzie 1715 zawiązano konfederację tarnogrodzką, która za cel działania miała usunięcie wojsk saskich i Augusta II z Polski.
5. W 1734 konfederacja dzikowska
1 5 1