Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:29:01+01:00
Interesująca postać,ciekawy,niezłomny,tajemniczy,mężny ,odważny,bohaterski,samotny ,nieszczęśliwy
11 2 11
2010-02-18T19:29:26+01:00
Odważny , cierpliwy jednak z czase cierpliwośc jego była coraz podobniejsza do rezygnacji, pełen ufności i nie tracił nigdy nadzieji ,że jeszcze wszystko będzie dobrze.Zachartowany w biedach ,bity i kuty miał serce dziecka.
16 3 16