Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:29:59+01:00
Ile metrów kwadratowych szkła zurzyto na akwarium w ksztalcie prostopadłościanu o podstawie 1.m x 0,8m i wysokośći 60cm
1 podstawa 1mx0,8m
2 ściany 1m x 0,6m
2 ściany 0,8 x0,6
---------------------------
(1*0,8) +2(1*0,6)+2*(0,8*0,6)=
0,8 +1,2+ 2*0,48=
2,0+0,96=2,96 m kwadratowych
Na akwarium potrzeba2,96m kwadratowych szkła
2010-02-18T19:31:52+01:00
Podstawa
1m x 0,8m=0,8mkwadratowych
dwie sciany o takich samych wymiarach
60cm=0,6m wysokosc i 0.8m bok
0,6m x 0,8m=0,48mkwadratowych
kolejne dwie sciany o tych amych wymiarach
0,6m x 1m= 0,6mkwadratowych
suma wszystkich scian akwarium
2 x 0,6m kwadratowych(dwie sciany) + 2 x 0,48m kwadratowych(2 sciany) + 0,8m kwadratowych(podstawa)=2,96m kwadratowych

pozdrawiam ;))