Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:16:33+01:00
Ja nie mm tego podręcznika lecz miałam podział czyli powieść dzilimy na
Powieść przygodową
-obyczajową
-sensacyjną
-podróżną
-fantastyczną
-_science fiction czyliFantastyczno-naukowa
-historyczna
Chociaż myśle że troche pomogłam :)
2010-02-18T22:09:13+01:00
Powieść dzielimy na :
Powieść przygodową
-obyczajową
-podróżną
-fantastyczną
-historyczna
-Fantastyczno-naukowa
-sensacyjną