Z serwisu papla ciągle przysyłają mi linki do pobrania piosenek
1 rok temu zamówiłem właśnie przez katalog żeby przysyłali mi piosenki jak mam zrezygnoać z tej usługi za każdy link muszę płacić 2,44zł
POMOCY
Beznadziejne odp. SPAM

2

Odpowiedzi

2010-02-18T19:26:28+01:00
A nie możesz po prostu usunąć kąta??
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:40:52+01:00
To w nie poprostu nie klikaj. Za sms-y które odbierasz płacisz (pytanie retoryczne)? Nie. Jak klikasz te linki to raz że płacisz za transfer operatorowi twojej sieci a dwa że klikając na link potwierdzasz pobranie utworu i tym samym dochodzi do sprzedaży a więc pobrania tych 2,44.
Równoważnie z twoim myśleniem można by było wydedukować że wchodząc do sklepu płacisz już w drzwiach za cały towar który tam się znajduje.