Odpowiedzi

2010-02-18T19:25:39+01:00
Matylda Stągiewka to zepsuta i egoistyczną dziewczyną.Świadomie bawiła się uczuciami Maćka Ogorzałki oraz innych zakochanych w niej chłopców.Była bogata i świetnie ubrana,toteż bardzo często naśmiewała się z sytuacji materialnej innych.W dzieciństwie, brzydka i otyła Matylda była obiektem żartów swoich rówieśników.Gdy dorosła postanowiła zemścić się za swoje krzywdy rozkochując w sobie i porzucając mężczyzn.
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T19:26:15+01:00
Matylda Stągiewka – piękna dziewczyna, w dzieciństwie wyszydzana jako brzydula, która obecnie mści się za dawne upokorzenia, rozkochując w sobie i porzucając kolejnych chłopców.
17 2 17