Odpowiedzi

2010-02-18T19:28:27+01:00
Żołnierzy-rzeczownik
hymnem-rzeczownik
pieśń-rzeczownik
wyobraźni-rzeczownik
szkód-rzeczownik
piękno-nie mam pojęcia
nie mógł-czasownik
pracy-rzeczownik
piłkarzy-rzeczownik
miejsce-rzeczownik
wyprawy-rzeczownik
kraju-rzeczownik
Najlepsza Odpowiedź!
  • aga7
  • Rozwiązujący
2010-02-18T19:31:50+01:00
Żołnierzy- Rzeczownik (dopełniacz),l.mn.
hymnem:rzeczownik(Narzędnik) l.p.
pieśń: rzeczownik(mianownik) l.p.
wyobraźni: rzeczownik(dopełniacz) l.p.
szkód- rzeczownik(dopełniacz)l.mn.
piękno:rzeczownik(mianownik)l.p.
nie mogl: czasownik
pracy:rzeczowniik(D.)l.p.
piłkarzy: rzeczownik(D-l.mn.
miejsce;rzeczownik(M.).l.p.
wyprawy rzeczownik
kraju; rzeczownik