Pilne na jutro bardzo prosze o pomoc :)
Mam napisac krótki krótki e-mail
Zadanie brzmi następująco:

Wróciłeś z wakacji i chcesz się podzielic wrażeniami z koleżanką z Niemiec, którą poznałeś podczas wymiany szkolnej. Napisz do niej e-mail, w którym:
-przeprosisz, że tak długo nie pisałeś i wyjaśnisz z jakiego powodu
-poinformujesz o tym gdzie i z kim spedziles wakacje
-opowiesz co robiles w czasie wakacji i o swoich wrazeniach
-zapytasz o jej wrazenia wakacyjne i wyrazisz nadzieje na spotkanie

2

Odpowiedzi

2010-02-18T19:31:55+01:00
Cuxaven, den 25. August

Hallo Anna,
endlich bin wieder zu Hause. Im Juli war ich zwei Wochen an der Nordsee, in Cuxhaven. Wir haben ein einem Bungalow gewohnt. Ich habe mich gar nicht gelangweileit. Man konnte viel machen. Ich bin jeden Tag in den Freizeitpark gegangen. Ich habe dort viele Freunde kennen gelerent. Wir haben zusammen gespielt. Jeden Nachmittag haben wir einen Spaziergang am Meer gemacht. Niemand hat ferngesehen. Bei chlechtem Wetter haben wir Steine und Muscheln gesammelt. Ich habe dort auch viel fotografiert. Ich schicke dir ein paar Fotos.
Schreib doch mal, wo du in den Ferien warst?
Was hast du da gemacht? Ich warte auf Post von dir!
Tchüs, dein Martin.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T23:20:28+01:00
Wróciłeś z wakacji i chcesz się podzielic wrażeniami z koleżanką z Niemiec, którą poznałeś podczas wymiany szkolnej. Napisz do niej e-mail, w którym:
-przeprosisz, że tak długo nie pisałeś i wyjaśnisz z jakiego powodu
-poinformujesz o tym gdzie i z kim spedziles wakacje
-opowiesz co robiles w czasie wakacji i o swoich wrazeniach
-zapytasz o jej wrazenia wakacyjne i wyrazisz nadzieje na spotkanie

Hallo Karin,
sorry das ich Dir so lange nicht geschrieben habe, ich war aber sehr beschaeftigt mit meinem Studium.
Meine Ferien habe ich in Spainen zusammen mit meiner Freundin Sonja verbracht.
Wir haben wunderschoene Tage am Strand verbracht, ein besonderes Erlebnis war den Sonnenuntergang zusammen mit Sonja am Strand zu erleben. Ich habe mich so wohl und geborgen gefuehlt.
Wie waren denn Deine Ferien?
Ich hoffe wir koennen uns bald einmal wieder treffen.

Liebe Gruesse
Thomas

Tłumaczenie:
Cześć Karin!
Sory, że nie pisalem do Ciebie tak długo, niestety byłem bardzo zajęty nauką.
Moje wakacje spędziłem razem z moją dziewczyną Sonją.
Spędziliśmy wspaniałe dni na plaży. Najwspanialszą rzeczą było oglądanie zachodu słońca razem z Sonją. Czułem się wtedy tak dobrze i bezpiecznie.
Jakie były Twoje wakacje?
Mam nadzieję, że wkrótce możemy się spotkać.

Narazie
Tomasz


PS Teks Sk8tassa zawiera błędy ;)