Odpowiedzi

2010-02-18T19:31:39+01:00
Noo Zakonnik to w jakimś klasztorze nie ?X DD
A rycerz noo to walczy i w ogóle : D .
No a jeśli chodzi o ubiór to zakonnik ma taką długą jak by sutannę a rycerz zbroję & hełmy itp.

Liczę na naj ; - ) .
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:33:16+01:00
Zakonnik dużo czasu poświęca na modlitwę i pracę,
jego ubiór to habit
rycerz zakonny swój czas poświęca na doskonalenie sztuki walki
jego ubiorem byla zbroja.
przykładem rycerstwa zakonnego byli np krzyżacy
i rycerze krzyżowi.
3 5 3