Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:34:06+01:00
Postanowić sobie jakieś wyrzeczenia i starać się je zrealizować, uczestniczyć w drogach krzyżowych i gorzkich żalach, przyjąć sakrament pokuty i Eucharystii, przestrzegać postu - piątki (pamiątka Męki i śmierci Pana Jezusa) - co do ilości (3x dziennie) co do jakości - bez mięsa.
2010-02-18T19:34:12+01:00
Pokutować w Wielkim Poście to znaczy :
od Środy Popielcowej do Wielkiego Czwartku, w którym chrześcijanie przez modlitwę, post i jałmużnę przygotowują się do Wielkanocy, największego święta chrześcijańskiego.;PPP
1 5 1
2010-02-18T19:34:56+01:00
Pokutawać to znaczy:
Nie jeść mięsa
Oczyścić duszę (spowiedź)
Modlić się więcej
Być w środę popielcową w kościele
1 3 1