Odpowiedzi

2010-02-18T19:38:27+01:00
ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszamy dyrektora (imię i nazwisko) na koncert muzyki Chopina. Koncert ten odbędzie się (kiedy, o której i gdzie?). Dodatkową atrakcją są praktyki gry na pianinie.

Samorząd Uczniowski (jakiej szkoły).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:39:24+01:00
Zaproszenie !
Serdecznie zapraszam pana Jana Kowalskiego, Dyrektora Gimnazjum im. Szarych Szeregów w Katowicach na koncert pięknej muzyki Chopina, który odbędzie się 24.03.2010r o godz. 16.30 w Teatrze Ktoś przy ulicy Kopernika 7 w Katowice.
Organizator koncertu,
uczennica klasy IIIc
Anna Nowak
2 5 2
2010-02-18T19:39:42+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam pana dyrektora gimnazjum nr 4 w Krakowie, Jana Kowalskiego na koncert muzyki Chopina.Odbędzie się on w domu kultury w Krakowie na ulicy Krakowskiej 5 o godzinie 15:30 dnia 15 lutego.Na koncercie będzie można zakupic płyty z utworami Chopina.

organizator
Anna Nowak