Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:36:45+01:00

* Ministerstwo Edukacji Narodowej
* Ministerstwo Finansów
* Ministerstwo Gospodarki
* Ministerstwo Infrastruktury
* Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
* Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
* Ministerstwo Obrony Narodowej
* Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
* Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
* Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
* Ministerstwo Skarbu Państwa
* Ministerstwo Sportu i Turystyki
* Ministerstwo Sprawiedliwości
* Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
* Ministerstwo Spraw Zagranicznych
* Ministerstwo Środowiska
* Ministerstwo Zdrowia
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T19:37:41+01:00
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Ministerstwo Finansów
Ministerstwo Gospodarki
Ministerstwo Infrastruktury
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Ministerstwo Obrony Narodowej
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Ministerstwo Skarbu Państwa
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Ministerstwo Sprawiedliwości
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ministerstwo Środowiska
Ministerstwo Zdrowia
Ministerstwo Budownictwa
Ministerstwo Gospodarki Morskiej
Ministerstwo Transportu
Ministerstwo Edukacji i Nauki
Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu
Ministerstwo Nauki i Informatyzacji
Ministerstwo Przemysłu i Handlu
Ministerstwo Pracy i Polityki Socjalnej
Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
Ministerstwo Polityki Społecznej
Ministerstwo Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i Budownictwa
Ministerstwo Współpracy Gospodarczej z Zagranicą
Ministerstwo Transportu i Gospodarki Morskiej
Ministerstwo Transportu i Budownictwa
Ministerstwo Łączności
Ministerstwo Przekształceń Własnościowych

proszee . : )
2010-02-18T19:37:44+01:00
* Ministerstwo Finansów
* Ministerstwo Spraw Zagranicznych
* Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
* Ministerstwo Sprawiedliwości
* Ministerstwo Obrony Narodowej
* Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
* Ministerstwo Gospodarki i Pracy
* Ministerstwo Polityki Społecznej
* Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu
* Ministerstwo Infrastruktury
* Ministerstwo Zdrowia
* Ministerstwo Skarbu Państwa
* Ministerstwo Kultury
* Ministerstwo Środowiska
* Ministerstwo Nauki i Informatyzacji
* Minister ds. europejskich