Odpowiedzi

2010-02-18T19:44:03+01:00
Witaj
dane m=20kg, cw=4200J/kg*C, dt=60*C
szukane Q

Q = m*cw*dt = 20kg*4200J/kg*C*60*C = 5 040 000J = 5,04MJ

...............pozdrawiam
2010-02-18T19:45:32+01:00
Q=mcΔt
Q=20kg×4200J/kg⁰C×60⁰C
Q=5040000J=5040kJ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:06:23+01:00
Q = mcΔt [-wzór ]
Q= 20kg × 4200J / kg⁰C × 60⁰C [podkładanie liczb ]
Q= 5040000J = 5040kJ [obliczenie i wyciągniecie kJ]