Odpowiedzi

2010-02-18T19:40:32+01:00
One love to leci tak :
Kiedy Cię poznałem , moje serce szalało .
Teraz motyle które mam w brzuchu nie chcą się zatrzymać , nawet
jeśli są kłopoty mamy tylko miłość .
Będziemy się wspinać na sam szczyt góry .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynyn , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Wyglądasz na głęboką .
To mnie pociąga .
Jesteś przy mnie a kłopoty mnie nie przygniatają .
Dużo nazw ale ja wybieram Ciebie .
Cokolwiek będziesz chciała , ja Ci to dam .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Ona ma wszystko czego potrzebuję , i chce powiedzieć jej jeszcze raz .
Dam jej wszystko czego potrzebuje , moje ostatnie 10 centów .
Sprawia że jest szczęśliwy .
Wiem gdzie chcę być .
Zawsze przy Tobie , bo Ty jesteś tą jedyną .

Jesteś tylko moja .
Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:41:26+01:00
One time:
tlumaczenie:
Kiedy Cię poznałem , moje serce szalało .
Teraz motyle które mam w brzuchu nie chcą się zatrzymać , nawet
jeśli są kłopoty mamy tylko miłość .
Będziemy się wspinać na sam szczyt góry .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynyn , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Wyglądasz na głęboką .
To mnie pociąga .
Jesteś przy mnie a kłopoty mnie nie przygniatają .
Dużo nazw ale ja wybieram Ciebie .
Cokolwiek będziesz chciała , ja Ci to dam .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Ona ma wszystko czego potrzebuję , i chce powiedzieć jej jeszcze raz .
Dam jej wszystko czego potrzebuje , moje ostatnie 10 centów .
Sprawia że jest szczęśliwy .
Wiem gdzie chcę być .
Zawsze przy Tobie , bo Ty jesteś tą jedyną .

Jesteś tylko moja .
Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

2010-02-18T19:43:04+01:00
One time:
Kiedy Cię poznałem , moje serce szalało .
Teraz motyle które mam w brzuchu nie chcą się zatrzymać , nawet
jeśli są kłopoty mamy tylko miłość .
Będziemy się wspinać na sam szczyt góry .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynyn , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Wyglądasz na głęboką .
To mnie pociąga .
Jesteś przy mnie a kłopoty mnie nie przygniatają .
Dużo nazw ale ja wybieram Ciebie .
Cokolwiek będziesz chciała , ja Ci to dam .

I Twój świat jest moim światem .
Moja bitwa jest Twoją bitwą .
Twój oddech jest moim oddechem .

Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2

Ona ma wszystko czego potrzebuję , i chce powiedzieć jej jeszcze raz .
Dam jej wszystko czego potrzebuje , moje ostatnie 10 centów .
Sprawia że jest szczęśliwy .
Wiem gdzie chcę być .
Zawsze przy Tobie , bo Ty jesteś tą jedyną .

Jesteś tylko moja .
Jedna miłość .
Moje jedyne serce .
Moje jedno życie z pewnością .
Pozwól mi powiedzieć jeszcze jeden raz ( dziewczyno kocham Cię , kocham Cię ) x 2
Będę Twoim jedynym , dziewczyno .
Ty moją jedyną , zawsze znajdę dla Ciebie czas .
Powiem Ci jeszcze raz x 2