Odpowiedzi

2010-02-18T19:42:38+01:00
Moim zdaniem do takiej tragedii by nie doszło gdyż :
Po pierwsze Zemsta to komedia
Po drugie: kochankowie z Zemsty szybko się pobrali i wyjawili prawdę swojej rodzinie Romeo i Julia tak nie zrobi i przypłcili to życiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:57:52+01:00
Moim zdaniem do takiej tragedii by nie doszło dlatego ze "zemsta" jest komedią . Kochanowkowie bardzo szybko sie pobrali , a Romeo i Julia mieli tak silne uczucie , że umarli z milosci .