Co to jest?
1)Piaszczysto-żwirowe równiny powstałe na przedpolu lądolodu.
2)Materiał skalny znajdujacy sie u spodu lądolodu,
3)Podłużne wzniesienia, pagórki, wały zbudowane z glin, piasku, żwirów i głazów, powstałe u czoła lądolodu,
4)Wielkie doliny utworzone na przedpolu lądolodu, mające przebiegrównoległy do jego czoła?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T17:31:30+02:00
1. Stożki sandrowe
2. Głazy narzutowe
3. Morena czołowa
4. Pradoliny
4 3 4
2009-10-14T17:39:05+02:00
Nie wiem czy 2 punkt jest dobrze
1.Stożki sandrowe
2.Gołoborza
3.Morena czołowa
4.Pradoliny
3 2 3
2009-10-14T19:44:31+02:00
1. Sandr
2. Oz
3. Morena Czołowa (ewentualnie wzgórze moreny czołowej lub po prostu morena)
4. pradolina
;))) ;*
2 2 2