Odpowiedzi

2010-02-18T19:42:14+01:00
X+y=32,5/*(-1)
2x+y=45

-x-y=-32,5
2x+y=45
x=12,5

y=32,5-12,5=20
1 5 1
2010-02-18T19:44:06+01:00
{ x+y=32,5 /*(-1)
{ 2x+y=45

{-x-y=-32,5
+{2x+y=45
___________

x=12,5

x+y=32,5
12,5+y=32,5
y=32,5-12,5
y=20

x=12,5
y=20

Odp: Te liczby to 12,5 i 20.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:51:01+01:00
X+y=32,5
2x+y=32,5+12,5

x+y=32,5
2x+y=45

y=32,5-x
2x+(32,5-x)=45

y=32,5-x
x+32,5=45

y=32,5-x
x=45-32,5

y=32,5-x
x=12,5

y=32,5-12,5
x=12,5

y=20
x=12,5

spr.: 12,5+20=32,5
2×12,5+20=45.

z lewej strony proszę o wpisanie klamerek, gdyż jest to układ równań! ;)