Odpowiedzi

2010-02-18T19:43:00+01:00
Cloudy- pochmurno
showery- deszczowy
snowy- śnieżny
stormy- burzliwy
sunny- słonecznie
rainy-deszczowo
windy- wietrznie
foggy- mglisty
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:46:25+01:00
Cloudy-pochmurnie
it's snowing-pada śnieg
foggy-mgliście
cold-zimno
hot-ciepło
warm-ciepło
freezing-mroźnie
shining-świeci (Słońce)
windy-wietrznie
Jeszcze dopisz te, które pisałeś w treści zadania i gotowe......
Mam nadzieję ,że pomogłam...........
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam........
Oraz zapraszam do znajomych...........
:D:D:D:D:D:D:D:D
14 5 14
2010-02-18T19:52:35+01:00
1.cloud
2.cold
3.hail
4.hot
5.frost
6.snow
7.storm
8.blow
9.warm
10.wind
13 4 13