Odpowiedzi

2010-02-18T19:43:43+01:00
Myślę, że w jednym przypadku należy mówić prawdę, a w jestem nie, ponieważ nie wiemy czy z tego powidu, gdy powiem się prawdę, dana osoba nie poczuje się źle.
3 2 3
2010-02-18T19:44:53+01:00
Mysle, ze tak, bo kazdy człowiek powinien wiedziec o sobie wszystko. wtedy moze sie przygotowac nawet na najgorsze.
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:46:00+01:00
Z jednej strony powinni wiedzieć w jakim stanie się znajdują, co im ewentualnie grozi.... każda prawda nawet najgorsza jest lepsza od kłamstwa.... nie powinniśmy kłamać mówiąc ze wszystko będzie w porządku bo wtedy damy im złudna nadzieje....
a z drugiej strony żeby stan się nie pogorszył czasami warto nie powiedzieć w jakim stanie się znajduje
3 3 3