Odpowiedzi

2010-02-18T19:44:10+01:00
My sentence internet is not safe.
Very a lot of perverts in internecie are and so similarly.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:47:53+01:00
A więc uważam, że internet ni należy do najbezpieczniejszych miejsc. Przedewszystkim dlatego, że na programach typu czat czy np. gg można spotkać tak zwanych pedofili.Wiele razy słyszano już o poznanych mężczyznach na internecie ktorzy okazali się dorosłymi mężczyznami który chcieli poprostu się zabawićz młodymi dziewczynami które szukały chłopaków. Ponadto internet służy także nieiedy do ośmieszania ludzi. Bardzo wiele razy szczególnie młodzież chcąc sięzemścić na znienawidzonych kolegach/koleżankach nagrywają kompromitujące filmiki i rozsyłają je po różnych stronach internetowych typu youtube itd. Ponadto na stronach które są przeznaczone dla osób powyżej 18 lat nie ma żadnych zabezpieczeń i w sumie każdy nawet mało dziecko może mieć dostęp do stron tego typu. Ja uważam, że internet jest potrzebny w tych czasach jednak trzeba uważać i nie wystawic swoich zdjęć itp. na internecie a szczególnie na czatach itd.