Odpowiedzi

2010-02-18T19:44:39+01:00
Pozwól ,że podam Ci przykład:

Szkoła jest dla każdego,nie ma różnicy czy jest ktos biedny czy bogaty.Jest on wolny i moze sie uczyć.Z kolei ktoś taki może zrobic sobie samowole i pujść na wagary.

Ja to tak widze ;) mam nadzieje,że pomogłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:46:10+01:00
Wolność jest dla ludzi mądrych. Jest ona świadomym i dobrowolnym wyborem, ale tylko wtedy, jeśli kierujemy się jakimiś nieprzymusowymi zasadami.
Samowola to akt buntu, decydują się na nią ludzie głupi i bez ograniczeń.

Liczę na naj ; * : )