Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T17:29:46+02:00
0,(1)
0,(2)
0,(7)
0,(5)
0,0(1)
0,0(2)
0,0(17)
0,0(59)
0,0(71)
0,0(62)
0,00(1)
0,00(22)
0,00(65)
0,00(78)
0,00(225)
0,00(322)
2009-10-14T17:47:12+02:00
Podziel na kalkulatorze i jak sie powtarza to w nawias
1/9=0,1111...=0,(1)
2/9=0,2222...=0,(2)
7/9=0,7777...=0,(7)
5/9=0,(5)
1/99=0,01010101...=0,(01)
2/99=0,020202..=0,(02)
17/99=0,171717...=0,(17)
59/99=0,(59)
71/99=0,(71)
62/99=0,(62)
1/999=0,001001001...=0,(001)
22/999=0,(022)
65/999=0,(065)
78/999=0,(078)
225/999=0,(225)
322/999=0,(322)