Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T17:27:33+01:00
UWAGA - WYSTĄPIENIE FIKCYJNE

Panie marszałku ! Wysoka izbo !
W ostatnim czasie do rąk pana marszałka złożony został projekt ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty. Najważniejsza zmiana to oczywiście wydłużenie nauki w liceum do lat czterech. My, jako klub parlamentarny Sprawiedliwość Obywatelska (;p) jesteśmy gorącymi zwolennikami takiego oto rozwiązania. Młodzież obecnie jest przemęczona, ma za dużo zajęć obowiązkowych, nie ma czasu na rozwijanie własnych pasji i zainteresowań. Musimy im pomóc. Tak my ! W końcu to my, Parlamentarzyści jesteśmy przedstawicielami ludu ! Zarówno ludu pełnoletniego jak i tego przed czynnym prawem wyborczym ! Samo to, że debatujemy nad tą ustawą mówi nam, że aż 100 tysięcy obywateli podpisało się pod tym projektem. Nie możemy być głusi na głos naszych obywateli, dlatego gorąco zachęcam wszystkich posłów obecnych tu w sali plenarnej na zagłosowanie zielonym przyciskiem ZA ! ... Wejściem w życie obywatelskiej ustawy o zmianie ustawy o Systemie Oświaty !

Dziękuje
2010-02-19T21:19:31+01:00
Dzień dobry.

Napisz coś mądrego i dowidzenia.;d
kiedyś dostałam za to bdb.