Odpowiedzi

2010-02-18T19:50:21+01:00
Uwaga!!
21 Stycznia znaleziono psa, na ulicy Słowackiego.Piesek ten jest mały, i czarny. Właściciela proszę o kontakt: 611275452.

Zaproszenie.
Serdecznie zapraszam klasę 1d na uroczysty bal przebierańców.Odbędzie się on 24 lutego, o godzinie 11:45.Prosimy o przebranie się. Dyrektor szkoły.

Przepraszam ale z dedykacją musisz zwrócić się do kogos innego :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:50:33+01:00
Ogłoszenie
24 lipca 2009r. około godz.16:00 na przestanku autobusowym prz ul. CZarnej 6 w Poznaniu znalazłam kurtkę. Jest ona szarego koloru. Znajdował się w niej portfel z pieniędzmi. Właściciela proszę o kontakt pod nr. 0789675467 lub 0632345678
KAsia NOwak
Dedykacja
Kasiu ofiaruję ci tą książkę , abyś dobrze zaczęła ten rok szkolny.Twoja koleżanka MArysia Nowak
poznań , 24.08.09r.
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam KAsię Nowak na moje dwunaste urodziny. Odbędą się one 23 maja o godz. 15:00 w moim domu prz ul.Wolnej 6 w Poznaniu .Czekam na Ciebie .
EWa

pisałam saama ;)
4 4 4
2010-02-18T19:53:22+01:00
Ogłoszenie:
Dnia 30.07.08r zaginął piesek rasy jamnik.
Pies ma czarne futerko i nosi czerwoną obróżkę z imieniem:"Filek"
Pies ma ok 4 lat.
Reaguje na imie, szczęścliwego znalazcę proszę o kontakt na numer telefonu 725731654 !
lub o kontakt na adres ul. Cmentarna 16b Nowy sącz.
Dla znalazcy nagroda

Dedykacja:
Kochana Moniko tę piosenkę twojego ulubionego zespołu chcę zadedykować właśnie tobie.Bo jesteś ze mną zawsze....:D i mnie wspierasz !
Dziekuję Moniko że jesteś .

Zaproszenie:
Kochana Madziu !
Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na szkolną zabawę andrzejkową , która odbędzie sie dnia 30.11.10r w naszej szkolnej sali !
Będą różne gry i zabawy(wyławianie jabłek z wody bez używania rąk)
Nie może Cię zabraknąć. Do zobaczenia.
Asma
2 5 2