Odpowiedzi

2010-02-18T19:50:09+01:00
Baobab był tak wielki, ze przypominali wierze zamkową.
Pień był w dolnej części pusty i spróchniały. Był tam otwór, przez który można łatwo się dostać do środka. Drugi otwór był mniejszy na wysokości pierwszego piętra.Baobab w środku był jak wielki pokój. Staś przedzielił całość za pomocą płócien z namiotu. Drzewo nie było spróchniałe do końca, wiec dzieci nie musiały bać się deszczu. Podnosząc korę, można było zrobić okapy.

Ps mam nadzieje ze pomogłam ;)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:56:29+01:00
Jes to drzewo ogromne o grubum pniu i gałęziach pozbawione liści. ma ono zdrewniale czesci roslinne ale pien w dolnej czescił ma spróchniały tak ze powstał w nim otwor. dzieki otworowi drzewo stalo sie schronieniem. baobab jest drzewem bardzo starym
3 1 3