Odpowiedzi

2010-02-18T19:53:42+01:00
Drogi Michale!
Na początku chciałabym cie przeprosić za wszystkie głupie reczy jakie zrobiłam bardzo tego załuje ale może warto było odnowić naszą przyjaźń?
14 lipca będę w twoim mieście może cie odwiedze a nawet z tego wszytekigo nie zapytałam co u ciebie? Masz już jakąś dziewczyne . Nasz wspólny piesek za tobą tęsknii
Z zniecierpliwieniem czekam na odpowieć



agnieszka ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:06:55+01:00
Stefanie!

Jesteś mi bardzo bliski i darzę Cię wielkim uczuciem , lecz dręczy mnie fakt, że sprawiłam Ci przykrość. Bardzo tego Żałuję, to była najgorsza głupota w moim życiu. Proszę Cię przeczytaj ten list do końca.
Chciałabym Cię bardzo, ale to bardzo przeprosić. Źle się czuję w tej sytuacji, unikasz mnie, nie odzywasz się do mnie. Tęsknię za Tobą! Nie doceniłam tego co miałam, a jesteś moją miłością. Mam nadzieje , ze po przeczytaniu tego listu wybaczysz mi.
Pozdrawiam Cię serdecznie i całuję. I pamietaj, że kocham Cię!
PS. Przepraszam, przepraszam.

Zniewolona przez miłość- Izolda