Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:55:57+01:00
Nie jestem najpiękniejsza w szkole. Czasem się uśmiechnę i coś powiem. Staram wtopić się w tłum choć nie zawsze mi się udaje. Jestem sympatyczna i lubię pomagać ludziom.. Tak wiem zaraz każdy sobie pomyśli „jakie to oklepane.!” ale tak naprawdę ktoś coś mówi, chwali się a w rzeczywistości taki nie jest. Nie chcę więc kłamać. Pięknością nie jestem ale za to dobrą przyjaciółką zawsze staram się pomagać... a to w życiu jest chyba najważniejsze..
1 5 1
2010-02-18T20:00:30+01:00
Nazywam się Lidka Mam ..... lat . Mieszkam w ....... Uczęszczam do szkoły podstawowej w ....... Moją wychowawczynią jest ... Najbardziej lubie np Wf. Po szkole robię lekcje gdy skończę to idę z koleżanką na dwór. Tam rozmawiamy o swoich różnych problemach i próbujemy sobie nawzajem pomóc. Moim ulubioym zajęciem jest uprawianie sportu. Codziennie wykonuje moje obowiązki. a po tem robie to na co mam ochote ..