Odpowiedzi

2010-02-18T19:55:40+01:00
Alina-piękna, romantyczna,uprzejma,szlachetna,dobra,czuła,
Balladyna-piękna,wstrydliwa,dokuczliwa,nie uprzejma
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:06:12+01:00
Alina to siostra Balladyny.Jest to również piękna dziewczyna. Jej uroda jest różna od urody siostry. Ma jasne włosy i fiołkowe oczy. Wobec matki jest grzeczna i układna, chętna do pomocy. Alina zdolna jest naprawdę pokochać Kirkora. Po przeprowadzeniu się do zamku gotowa byłaby zabrać ze sobą matkę. Alina w odróżnieniu od Balladyny jest dziewczyną szczerą, serdeczną i wrażliwą, skromną i czułą. Natomiast Balladyna córka wdowy ubogiej wieśniaczki przed poznaniem Kirkora ma romans z Grabcem. Wyznaje jednak miłość księciu, mając nadzieje, że zostanie księżną. Dla osiągnięcia celu zdolna jest zabić nawet własną siostrę i bliskie jej osoby. Balladyna to dziewczyna piękna, czarnooka i ciemnowłosa, ma piękny warkocz i jasną cerę.
2 5 2