Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T19:57:27+01:00
1.Wprowadzić owiele gorsze kary za łamanie praw dziecka
2.Kary powinny być pieniężne.
To powinno wystarczyć :]
7 4 7
2010-02-18T19:58:23+01:00
Gdy widzimy że dziecku dzieje się krzywda, to nie możemy stać bezczynnie należy zadzwonić po policję.
Może dawać większe kary więzienia za te wszystkie krzywdy wyżądzone dziecku.
itd.
5 4 5
2010-02-18T20:00:03+01:00
Za łamanie praw dziecka powinno ponosić się duże kary nie tylko pieniężne , ale dużo ostrzejsze .
4 4 4