Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:02:34+01:00
''Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu,,

'Gdy się chce być dowcipnym, trzeba czasem skłamać.,,

Idąc prosto przed siebie nie można zajść daleko...,,

''Jedynie dzieci wiedzą, czego szukają. ,,

''Nawet w obliczu śmierci przyjemna jest świadomość posiadania przyjaciela.,,

,,Byle podmuch wiatru może zgasić lampę - trzeba dobrze uważać.

,,Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.''

5 4 5
2010-02-18T20:05:11+01:00
,,Autorytet opiera się na rozsądku"
,,Wśród ludzi jest się także samotnym"
,,Dobrze się widzi tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu."
,,Stajesz się odpowiedzialny na zawsze za to, co oswoiłeś"
,,Decyzja oswojenia niesie w sobie ryzyko łez.''
3 2 3