Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:17:01+01:00
C3H5(OH)3+Na-->C3H5(OH)2ONa+1/2H2
9 4 9
2010-02-18T21:29:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
.......CH₂-OH.....................CH₂-ONa
........I.............................I
...2...CH-OH...+ 6 Na----->..2..CH-ONa + 3H₂
.......I..............................I
.......CH₂-OH.....................CH₂-ONa
6 2 6