Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:10:23+01:00
1dr+2dr+3dr=227
1dr+2dr=151
1dr+3dr=139

139-227=88 2 dr.
227-151=76 3 dr.

227-88-76=63 1dr.

sprawdzenie:
88+76+63=227
2010-02-18T20:18:05+01:00
227-151=76 - w trzeciej drużynie
227-139=88- w drugiej drużynie
227-(76+88)=227-164=63- w pierwszej drużynie
2010-02-18T20:20:49+01:00
Dr+2dr+3dr=227
1dr+2dr=151
1dr+3dr=139

139-227=88 2 dr.
227-151=76 3 dr.

227-88-76=63 1dr.