Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:07:57+01:00
- Budowanie karmików - karmienie odpowiednim jedzeniem - Zakaz strzelania do nich. - Opiekować z nimi - Pomaganie im np: jeżli ptaszek złąmie skrzydełko. - Nie płoszyć - Nie niszczyć od nich gniazd - Zabezpieczyć gniazdo przed drapieżników - Czyścić karmiki ;) mam nadzieje że pomogłam ;)
6 2 6
2010-02-18T20:08:11+01:00
Mysle ze dobrym sposobem na to by ptaki przetrwaly jest opieka nad nimi nie zbijanie ich .Oczywiscie mowiac opieka mamy na mysli:
-karmienie ich poprzez robienie dla nich karmikow
-nie wycinanie drzew ,ktore sa domem dla innych ptakow.Jezeli wytniemy drzewo gdzie mieszka jaki kolwiek ptak ciezko mu jest znalesc odpowiednie dla niego nowy dom .To sa moje propozycje .Oczywiscie jest ich wiecej mozna tak wymieniac ale starczy i tyle powodow :)
Prosze bardzo!
5 3 5
2010-02-18T20:31:36+01:00
1.zakładać rezerwaty przystosowane do terenów które zamieszkują te ptaki
2.w ziemie dokarmiać je
3.nie strzelać do nich
4.surowo karać kłusowników
3 3 3