Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:36:57+01:00
Bog wspiera nas w trudnych sytuacjach stara sie nam pomuc w tego typu sytuacjach potrzebna jest modlitwa i proswba skierowana do boga o pomoc
2010-02-18T20:50:02+01:00
Bóg jest duchem doskonałym i dobrym. Ukochał człowieka, ale ten w raju wystąpił przeciw niemu. Wtedy Bóg zesłał na ziemię zło, a człowiek nie miał wszystkiego pod dostatkiem lecz musiał na wszystko zapracować. W obecnym świecie dobro i zło toczą ciągłą walkę, a dobro nie zawsze wygrywa niestety :(