Odpowiedzi

2010-02-18T20:09:30+01:00
To działalność za darmo, za wykonywanie pewnych czynności, pomoc nie dostajesz zapłaty ;p
3 3 3
2010-02-18T20:10:09+01:00
Działalność charytatywna to działalność pomagająca chorym ludziom
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • aga7
  • Rozwiązujący
2010-02-18T20:10:10+01:00
Działalność charytatywna to beziteresowna pomoc innych, ludzio w ciężkiej sytuacji, bez zadnego pożytku i interesu własnego, bez wynagrodzenia
8 4 8