1.Spóźniłem się tylko parę minut,więc niepotrzebnie robisz z igły widły.

2.Nie ma sensu rwać sobie włosów z głowy dlatego trzeba w końcu znaleźć na nie odpowiedź.

Wyjaśnić dwa związki frazeologiczne.


Plis!!
Daje Naj.! ;D
Na Dziś!!
Szybko!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:11:41+01:00
Robic z igly widly - robic z malego problemu duzy problem

rwac wlosy z glowy - nie ma potrzeby sie klucic
2010-02-18T20:12:04+01:00
Robić z igły widły=wyolbrzymiać problem, przesadzać,

rwać włosy z głowy= rozpaczać
2010-02-18T20:12:49+01:00
To ja ci je poprosu przetłumacze

1.Spózniłem się tylko kilka minut.Nie ma co robić z tego wielkiej afery
2.Nie ma co sie denerwować dlatego trzeba w końcu znaleść na nie odpowieć