Odpowiedzi

2010-02-18T20:13:08+01:00
Władze duszy to myśli... one kierują twoim mózgiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:13:27+01:00
Władze (łac. potentia) są zapodmiotowanymi w duszy możnościami czynnymi, za pośrednictwem których spełnia ona wraz z uformowanym przez siebie ciałem, lub bez niego, właściwe dla człowieka funkcje życiowe. Istniejący człowiek wyłania z siebie różne akty. Ich odmienność jest niekiedy na tyle istotna, że nie dadzą się one sprowadzić do jednego bezpośredniego źródła, w którym mogłyby być zapodmiotowane. Trzeba przyjąć, że jest wiele władz spełniających akty, co wydaje się koniecznością choćby na tle zróżnicowania zmysłów zewnętrznych, z których każdy odbiera jakości właściwe dla władzy, do której przynależy.

Ale nie wiem czy to o to chodzi.
2010-02-18T20:13:58+01:00
Władze duszy jest władza naszej duszy.Tzn,że nasza dusza sprawuje jakąś władzę.Dusza kieruje się mózgiem a potem wykonuje jakas czynnosc.