Hej ludzie na jutro czyli 19.02.2010 muszę napisać całą stronę z zeszytu opisując dom. Ma to być mniej więcej tak że
Szafa stoi na przeciwko łóżka.
Okno znajduje się obok biurka
idt ..
ma być to opisany dom i najlepiej by było dużo zdań .. mają być wykorzystane
under
over
in front of
in the corner of
between
inside
itd.
mają to być znadania po prostu z użyciem gdzie sie coś znajduje. Najlepiej by było jak by mi ktoś napisał po ang i po polsku ... Błagam pomóżcie mi ... dom jak ma wyglądać możecie wymyśleć ... nie wiem tak z około 40 zdań jak będzie to bym była bardzo wdzięczna
PILNE!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T20:39:15+01:00
It's small but charming flat. There are three rooms. First room is my bedroom. There are two big windows. Against windows is my bed and above bad is a beautiful painting. Next to bed is small table with lamp on it. Between windows and table is my wardrobe.
Next room is living room. Here you can find a big table with four chairs and comfortable sofa. Sofa is behind table and chairs. There are TV, CD player and DVD player too. Everything is in front of small window.
Third room is my parent's bedroom. It's beautiful room. The walls are blue. In the middle of the room is bed and next to it two tables with lapms. There are wardrobes and armchairs too.
I really like this flat. I think it's very warm and beautiful.

Jest to małe ale czarujące mieszkanie. Są tutaj trzy pokoje.
Pierwszy pokój to moja sypialnia. Są tutaj dwa duże okna. Na przeciwko okien jest moje łóżko a nad nim piękny obraz. Obok łóżka stoi mały stoliczek a na nim lampa. Pomiędzy oknami a stolikiem jest moja szafa na ubrania.
Następnym pokojem jest pokój dzienny. Tutaj możesz znaleźć ogromny stół z czterema krzesłami i wygodną kanapę. Kanapa jest za stołem i krzesłami. Są tutaj też telewizor, odtwarzacz CD i DVD. Wszystko to znajduje się na przeciwko okna.
Trzecim pokojem jest sypialnia moich rodziców. To piękny pokój. Ściany są niebieskie. Na środku pokoju stoi łóżko a obok niego dwa stoliki z lampkami nocnymi. Są tutaj też szafy ubraniowe i fotele.
Bardzo lubię to mieszkanie. Myślę, że jest bardzo ciepłe i piękne.

;)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T22:13:02+01:00
Po Polsku :
Mój dom jest bardzo duży .
Znajduje się on na pewnym wzgórzu .
Jest to mieszkanie dwu poziomowe .
Mamy koło niego piękny ogród , oraz taras.
Na balkonie mama co 3 tygodnie zmienia kwiatki .
Ona ma dużo pracy gdyż w moim domu jest tych balkonów sześć .
W środku mieszkania , na parterze znajduje sie bardzo duży salon czyli pokój gosciny oraz jadalnia . Wychodząc po schodacz drewnianych wyjdziemy na pierwsze piętro domu .
Tam znajduje sie Kuchnia sypaialnia rodzinów oraz moj i mojego brata pokój do odrabiania lekcji . Na ostatnim piętrze mamy swoje pokoje gdzie mamy swoje komputery oraz konsole . W piwnicy mamy z tatą swoją siłownie .
Tam codzinnie ćwiczymy abyśmy mieli piękne sylwetki .
Mama tez ma coś dla relaksu .
Obok siłowni znajduje się pomieszczenie gdzie mama ma swoją wanne z róznymi dodatkami dla regenneracji śił . Naśi sąsiedzi są zachwyceni tym domem , rodzice budowali go az 10 lat . Ale opłacało sie .

Po Ang. :
My house is very large.
Located on a hill.
It is a flat two horizontal.
We are near the beautiful garden and a terrace.
Mum on the balcony every 3 weeks, changing flowers.
She has a lot of work in my house because of these balconies is six.
In the middle of the apartment, on the ground floor There is a very large living room or hospitality room and dining room. Schodacz going to go out to the first wooden floor of a house.
There is a kitchen sypaialnia rodzinów and my brother and my room doing homework. On the top floor we have our rooms where we have our computers and consoles. In the basement there with my dad its gyms.
Codzinnie practice where we have a beautiful figure.
My mother also has something to relax.
In addition to the gym is a room where the mother has his bath with different additives for regenneracji forces. Our neighbors are delighted that the house built by his parents until 10 years. But it was worth.